יוסי שטרית אדריכלים

זה הזמן לבחור אדריכל - השאירו פרטים לתיאום פגישת הכרות

עיצוב דירה למנגינת הים

הכרתי זוג נפלא, המתגורר בדירה יפיפייה יותר מ-30 שנה. הדירה בשכונת כרמליה עם מרפסת ומטבח הצופים לים. הם ראו שיפוצים בדירה בעבר, אך שיפוץ כמו זה הם לא חלמו לראות. שניים מילדיהם הקימו משפחות ועזבו את הקן ואני נקראתי לעצב מחדש את חלל המגורים וחדרי הרחצה.
לאחר שישבנו וחשבנו יחד על כל הפרטים, קראתי לרון מאירסון הקבלן. את המטבח הישן פירקנו, את הנישות המסיביות בגבס מחקנו ואת הפתח למרפסת הגדלנו כמעט פי שניים. עתה התגלה לנו חלל מגורים רחב ידיים עם פוטנציאל רב.
ניגשנו למלאכת הבניה. במבואת הכניסה חדר רחצה שהיה גדול מדי לצרכי המשפחה, צומצם במידותיו כדי ליצור חדר שירות + מזווה. שירותי האורחים הפכו מרווחים ומזמינים.
הוספנו תקרת גבס על כל החלל בקו נקי, המסתיר את המזגן ומטשטש קורות ועמודים קונסטרוקטיביים שאינם ניתנים לפירוק. תקרת הגבס איפשרה שילוב בין תאורה ישירה, נסתרת ועיצובית. כך למשפחה נוצרו אפשרויות רבות לבחירת האור הנכון עבורם בכל סיטואציות היומיום.
המטבח תוכנן כחזית שלמה ומרשימה באורך כ-6 מ' עם אי עבודה באורך 3 מ'. החזית בנויה מ-3 גוונים: לבן – היקפי לאחסון פחות יומיומי, פנימי בעץ אגוז וקשמיר. באי שלוב העץ בקשמיר בנימה עדינה תחת השיש או כדופן שלמה באזור הישיבה.
את הגוון הכחול העמוק שנקרא "מנגינת האוקיינוס", התאמתי לאריח דמוי מתכת מחלידה עם טקסטורות וגוונים משתנים. אותו אריח וגוון כחול מחפים את קיר המטבח, שירותי האורחים וקיר נושא בסלון. תחת מסך הטלוויזיה נתלו מגירות באורך 2.5 מ', מהן צומחות קורות עץ המעניקות לו רקע נעים.
ריצוף הבית בגודל 60X120 בטקסטורה זורמת של אבן חול ייחודית. אותה זרימה חולית, עם גוון כחול וקרם בחרתי בשטיח תואם לסלון.
המרפסת המערבית מזמנת שמש נמוכה ומסנוורת. הוילונות שבחרתי מרככים את האור ויוצרים אווירה נעימה בחלל גם מבחינה אקוסטית.
להשלמת התמונה, יצרתי ברוח החלון הקיים במבואת הכניסה, קונסולה צבעונית המשלבת עץ ומתכת בפלטת גווני הבית.

תחילת תכנון: 11-2019 אכלוס: 6-2020 החלל לעיצוב מחדש : 100 מ"ר

YosArcRoLogo_copy_2

זה הזמן לבחור אדריכל - השאירו פרטים לתיאום פגישת הכרות

הזוג רן ביקש שאתכנן להם בית צנוע בישוב עדי במקום הדגם שתוכנן מראש. הם חלמו על מטבח רחב ידיים לכל המטעמים בו רח...
YosArcRoLogo_copy_2

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

אנחנו חולמים לחלום את הפרויקט הבא שלכם

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי