יוסי שטרית אדריכלים

זה הזמן לבחור אדריכל - השאירו פרטים לתיאום פגישת הכרות

נוף הים מההר – בית בכרמליה

נוף הים מההר – בית בכרמליה
אני גאה להציג בית של זוג אמיץ, מוכשר ויקר לי במיוחד. בית יוצא דופן, מלא באור, צבעים וחומרים בהרמוניה נינוחה, ממש בדמותם.
הדירה שרכשו תוכננה לפני 40 שנה בליבו של בית מגורים מדורג משותף. הדירה לא שופצה מעולם, דירת 4 חדרים, עם מטבח סגור, הול וחלל עצום קבור שלא נעשה בו שימוש ראוי. בצמוד 3 מרפסות גג מוזנחות עם בעיות איטום וריצוף גרנוליט מיושן ולא נעים. בפועל למרות שטחו העצום של הנכס, רק 110 מ"ר היו בשימוש.
ליוויתי את הזוג החל משלב איתור נכסים והתייעצות לפני רכישת הנכס, שהינו שלב משמעותי במציאת בית חלומות. אדריכל מקצועי יודע לזהות פוטנציאל בדירה ישנה, כמו כן ליקויים שעלולים לגרום להוצאות מיותרות בשיפוץ, ירידת ערך וחוסר הנאה מהבית.
הזוג, ששבע מאיתור נכסים בכרמליה, זיהה יחד איתי פוטנציאל אדיר גלום בחורבה.
בחורבה שמצאנו רק 110 מ"ר היו בשימוש, הדירה שודרגה ל 310 מ"ר מנוצלים פונקציונלית עד תום. תכנון אדריכלי עדכני הותיר בדירה 4 חדרי שינה מרווחים, 3 חדרי רחצה, סלון רחב ידיים, שני חדרי משפחה נוספים, חדר ארונות, מחסן, מרפסת כניסה מטופחת ושתי מרפסות עם נוף לים.
משחק הצבעים בבית מגוון ועשיר. אריח גדול, מבריק ובהיר לחללים המשותפים הגדולים. בחדרי השינה פרקט חמים ואינטימי. אריח דמוי עץ בחדרי הרחצה בשילוב אריח יחודי אוטנטי בגוון טורקיז המרגיע את הרגשות וטוען את הרוח. במרפסות שולב אותו אריח דמוי עץ עם משטחי דשא סינטטי המחדירים ירוק חיוני ומפרה לבית. פרטי הנגרות בעץ אלון ולבן משתלבים באווירה הנינוחה ויוצרים מקומות אחסון פרקטיים ומותאמים לכל חלל. גוון הבזלת הכהה ממסגר ומבליט את הפתחים יחד עם השחור בגופי התאורה המעוצבים.
ריצוף הבית מגוון ועשיר : אלבסטרו סטון, אריח גדול מבריק ובהיר לחללים המשותפים הגדולים. בחדרי השינה פרקט חמים ואינטימי, אריח דמוי עץ טימבר נוצ'ה בחדרי הרחצה בשילוב אריח יחודי -טרייס מינט בצבע טורקיז המרגיע את הרגשות וטוען את הרוח. במרפסות שולב הטימבר נוצ'ה עם משטחי דשא סינטטי המחדירים ירוק חיוני ומפרה לבית.
תודות לכל מי שטרחו ויצרו: קבלן מבצע רון מאירסון, ריצוף וכלים סניטרים רצף, מטבח ונגרות אומן נגריית מנאר, אלומיניום אינפיניטי, תאורה קרן אור, צילומים דורון גרינולד, סטיילינג הוד והדר המדהימה.

YosArcRoLogo_copy_2

זה הזמן לבחור אדריכל - השאירו פרטים לתיאום פגישת הכרות

הזוג רן ביקש שאתכנן להם בית צנוע בישוב עדי במקום הדגם שתוכנן מראש. הם חלמו על מטבח רחב ידיים לכל המטעמים בו רח...
YosArcRoLogo_copy_2

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

אנחנו חולמים לחלום את הפרויקט הבא שלכם

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי